„Hegelmann“ teisme pralaimėjo prieš vairuotojus – įmonė turi sumokėti neišmokėtą atlyginimą
Žinomos transporto ir logistikos bendrovės „Hegelmann“ Prancūzijos filialas pralaimėjo bylą darbo teisme. Remiantis teismo sprendimu, bendrovė turi sumokėti darbuotojams neišmokėtą darbo užmokestį.
Nuo šių metų liepos devyni užsienio vairuotojai bylinėjosi su darbdaviu dėl neišmokėto darbo užmokesčio už tris darbo mėnesius. Byla buvo perduota Chalon-sur-Saône darbo teismui.
Vienam iš vairuotojų – lietuviui – po rugpjūčio pradžioje įvykusio teismo posėdžio jau buvo išmokėtas neišmokėtas atlyginimas. Tuo tarpu praėjusią savaitę, rugpjūčio 28 d., buvo priimtas nuosprendis likusių aštuonių sunkvežimių vairuotojų byloje. Remiantis teismo sprendimu, bendrovė turi sumokėti sunkvežimių vairuotojams atlyginimus už tris darbo mėnesius, praneša Prancūzijos laikraštis „Le Journal de Saône-et-Loire“. „Hegelmann France“ per 15 dienų gali pateikti apeliaciją.
Lietuvos, Moldovos ir Ukrainos sunkvežimių vairuotojai streikavo nuo liepos mėnesio, nes darbdavys nuo šių metų gegužės mėnesio nemokėjo jiems atlyginimų. Nuo liepos vidurio darbo užmokesčio netekę vairuotojai gyvena bendrovės būstinėje Châtenoy-le-Royal, praneša vietinis naujienų portalas info-chalon.fr.
Rugpjūčio viduryje buvo įkurtas „Hegelmann“ darbuotojų paramos komitetas, siekiantis padėti jiems finansiškai ir moraliai. Be to, vairuotojus parėmė Chalon-sur-Saône apskrities prefektas Olivieras Tainturieras, Châtenoy-le-Royal mero pavaduotojas Vincentas Bergeretas ir vietos ekonomikos, užimtumo, darbo ir solidarumo departamento (DREETS) direktorius.
17 savaičių kelyje
2021 m. pabaigoje į viešumą iškilo dar viena šokiruojanti istorija, kurioje pagrindinį vaidmenį atliko žinomas krovinių vežimo operatorius. Tuo metu tai buvo įmonės filialas Lenkijoje. Atsitiktinio policijos patikrinimo metu Battice mieste (Belgijoje) paaiškėjo, kad ukrainietis sunkvežimio vairuotojas net 17 savaičių praleido automagistralių automobilių stovėjimo aikštelėse ir kelis mėnesius negavo atlyginimo. Kas kelias savaites sunkvežimio vairuotojas gaudavo 45 eurus, už kuriuos turėjo pragyventi pats.