Pradeda veikti „Regitros” savitarnos portalas
Gruodžio 10 dieną naujoje „Regitros” savitarnos aplinkoje startuoja nauja funkcija – registracija vizitui bei skaitmenizuotos prašymų formos verslo klientams. „Regitra” praneša, kad išankstinė registracija vizitui į padalinį telefonu nebebus vykdoma.
Taip pat buvo skaitmenizuotos vežėjų/gamintojų atstovų prašymų formos, taip pat ir formos, kurias iki šiol klientai turėdavo pateikti norėdami užsiregistruoti vizitui dėl 3 ir daugiau transporto priemonių paslaugų ar norėdami užsakyti autentiškumo patikrą transporto priemonės saugojimo vietoje. Nuo šiol jokių popierinių prašymų nebereikės pildyti.
„Regitra” atkreipia dėmesį, kad savitarnos svetainė kuriama etapais, dėl to ne visos paslaugos iš karto prieinamos vienoje svetainėje.
Kaip pateikti prašymą norint registruotis vizitui dėl minėtų paslaugų?
1.
Prisijunkite prie savitarnos eregitra.lt. Prisijungimas vykdomas per elektroninius valdžios vartus.
2.
Susikurkite paskyrą pateikdami bei validuodami savo kontaktinius duomenis (mobilų tel. numerį bei el.pašto adresą). Šis žingsnis vienkartinis. Kitą kartą nebereikės suvesti savo asmens duomenų kaskart norint gauti paslaugas savitarnoje.
3.
Registruotis vizitui arba Vizitai skiltyje esančiame blokelyje Verslo klientams bei autentiškumo patikros užsakymas paspauskit REGISTRUOTIS ir užpildykite prašymą pasirinkdami norimas gauti paslaugas.
4.
Jūsų prašymas pasieks atsakingus REGITROS darbuotojus, kurie su jumis susieks ir suderins vizito laiką.
5.
Atkreipiame dėmesį, jog prisijungus prie savitarnos, tiek juridinis, tiek fizinis asmuo gali sukurti įgaliojimą kitam fiziniui asmeniui gauti el. paslaugas savitarnoje jo vardu.