Ruošiantis Gariūnų viaduko statybai Vilniaus taryba leido perimti sklypą
Vilniuje ruošiantis įrengti Gariūnų viaduką, sostinės taryba trečiadienį leido pradėti jam reikalingos teritorijos paėmimo procedūras.
Sprendimui pradėti šalia Gariūnų turgavietės sankryžos, netoli degalinės „Circle K“ esančio 5,5 aro ploto sklypo paėmimą visuomenėms poreikiams taryba pritarė bendru sutarimu.
„(Teritorija – BNS) svarbi siekiant pradėti Gariūnų sankryžos rekonstrukcijos antrąjį etapą ir įrengti viaduką per Gariūnų gatvę. Viadukas užtikrins nenutrūkstamą transporto eismą ir padės išvengti spūsčių“, – pranešė savivaldybė.
Anot jos, pernai rugsėjį pirmuoju etapu įrengta žiedinė sankryža Paneriškių ir Gariūnų gatvių sankirtoje, projektą už daugiau nei 1 mln. Eur įgyvendino ir finansavo bendrovė „Lidl Lietuva“.
Dabar numatyta vieno lygio šviesoforais reguliuojamą Gariūnų ir Paneriškių gatvių sankryžą rekonstruoti į dviejų lygių pastatanti viaduką.
Pertvarkant sankryžą bus panaikinti visi šviesoforai su kairiaisiais posūkiais, sukti bus galima tik į dešinę. Virš buvusios sankryžos planuojama įrengti pėsčiųjų viaduką su laiptais ir nuovažą, įrengti dviračių takus. Be to, bus rekonstruota Paneriškių gatvė ir Gariūnų akligatvis, įrengtos dvi mažos žiedinės sankryžos, dvi autobusų aikštelės su peronais.
Dar 1999 metų planuose numatytos gatvių pertvarkos planus tikimasi parengti per dvejus metus, viaduko statyba galėtų prasidėti 2026 metais ir trukti iki 2028 metų.
Žiedinės Gariūnų sankryžos įrengimas buvo papiktinęs turgaus prekeivius, jie rengė protestus dėl tuo metu numatomų darbų. Turgavietės vadovybės dvejus metus buvo prašoma patraukti turgaus pakraštyje, ant valstybinės žemės atsidūrusius objektus. Ginčą nagrinėjo teismai, jų sprendimai buvo palankūs savivaldybei.
Savivaldybės teigimu, per parą Gariūnų gatve pravažiuoja apie 50.000–67.000 transporto priemonių.
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB BNS sutikimo draudžiama.